Pages

Aug 1, 2011

Paparazzi ! =)))

პირველ რიგში ძალიან დიდი მადლობა მინდა გითხრათ, რადგან ჩემ ფოსტებს კითხულობთ , და თუ მოგწონსთ ძალიან მიხარია. : ) ახლა კი ჩემ დღევანედლ თემაზე დავწერ!


დღევანდელი ჩემი თემა, როგორც მიხვდით -  Paparazzia. : ) 
როგორც იცით , პოპულალურ ადამიანს სულ დასდევენ ეს პაპარაცები. ცდილობენ, რომ ის ცნობილი ადამიანი რამე უხერხულ მდგომარეობაში გადაიგონ და შემდეგ )გამოაქვეყნონ სხვა და სხვა საიტებზე და ჟურნალ-გაზეთებში. თუ გეტყვით, რომ ის პოპულალური ადამიანი ამის გამო წუხდება, ახალს არაფერს გაიგებთ  , მაგრამ ეს მართლა შესაწუხებელი სიტუაციაა, როდესაც უხერხულ მდომარეობაში ვარდები. ისე, მე რომ მკითხო ძალიან საინტერესო სამუშაოა. პაპარაცი ტვალს ადავენებს ცნობილი ადამიანის ცხოვრებას, რაც მე ძალიან საინტერესოდ გამაჩნია. მომწონს. მაგრამ მე არ ვაპირებ პაპარაცი გავხდე, ნუ ყოველ შემტხვევაში ჯერ არა. : )

არ ვიცი როგორი შეგძნებაა, როდესაც ადამიანი დაგსდევს და ჩუმად გირებს. მინდა, რომ გავიგო, უბრალოდ მაინტერესებს. ცნობილი ადამიანის თქვით ეს საშინელებაა, როდესაც დაგსდევენ და უხერხულ სიტუაციაში გაგდებენ. უხერხულ მდგომარეობაში ჩავარდნე არც მე მინდა, უბრალოდ მაინტერესებს, როგორია პოპულარობა. : )
კარგ დღეებს გისურვებთ. : ): )










No comments:

Post a Comment