Pages

Aug 21, 2011

ჭორიკანა ...

  შენ თვითონ ჭორიკანა თუ არ ხარ, მაშინ ჭორიკანასთან საქმე არ უნდა გქონდეს საერთოდ!!! ყოფილა ასეთი შემთხვევები, როცა ჭორიკნები კარგ ადამიანს იყენებდნენ, იმისთვის, რომ რამე ახალი გაეგოთ. ფილმები ალბათ მაგალითია..
  ჭორები, როგორც იცით ჩქარა ვრცელდება. ისე ჩქარა, რომ ვერ გაიგებთ როგორ და რა მოხდება. ის ჭორიკანა შეიზლება კარგი ადამიანი იყოს, მაგრამ ჭორები ყველაზე ძალიან აინტერესებდეს. ზოგს მათი ეშინია, იმის ეშინია, ანუ რამე ცუდი არ გავრცელდეს მის შესახებ, რაც ძალიან შესაძლებელია. ჭორიკანა არსადროს უნდა გახდე. ძალიან ცუდი რამაა, როცა ვინმეს შესახებ შენგან იგებენ. ზოგი ჭორიკანა თვითონ იგონებენ ჭორებს, მხოლოდ იმისთვის, რომ თავის თავი გაამართლოს ან რამე მაგდაგვარი გააკეთოს..
   შეიძლება ახალი არაფერი გაიგეთ, მაგრამ შეიძლება დარწმუნდით იმაში, რომ ზოგი ჭორიკანა კარგი ადამიან არ არის (უმეტესობა მაინც ცუდია). იმედი მაქვს, რომ ჭორიკანასთან არასდროს გქონდათ საქმე და არც გექნებათ.
  არის, ასეთი ასე ვთქვათ სახის ჭორიკანა, რომელიც სპეციალურად არ ავრცელებს ჭორებს, მას ეს უბრალოდ  თავისებურად გამოსდის. მას საერთოდ არ უნდა რამე ცუდი სთქვას, გინდ თავის მეგობარზე, გინდ მტერზე..  ჭორებს არ უნდა მოუსმინო, თუმცა ზოგი ამბობს, რომ, ჭორებს ასე უბრალოდ არ იღებენ. ანუ ყოველ ჭორს აქვს თავისი ფუძე, რომელსაც მერე რაღაც საშინელება ჭორად გამოაქვთ.. ზუსტად ეს არის ყველაზე ცუდი..
  ზოგი ჭორიკანა არ არის, მაგრამ ჭორებზე გიჟდება.. პირადად მე არც ჭორიკანა ვარ და არც ჭორები მიყვარს. ხო, ხო, ვიცი ყველა ჭორიკანა ასე ამბობს, მაგრამ მე შეგიძლიათ მენდოთ, მე ჭორიკანა არ ვარ!! : ) თუმცა თუ რამე მაინტერესებს აუცილებლად გავიგებ, მაგრამ ეს უკვე სხვა თემაა..
  არასდროს დაფიქრებულხართ, სულ რამედენი ჭორიკანაა? ჩემი აზრით ბევრია.. კი მე ასე ვფიქრობ, შეიზლება ვინმე ჩვენი ძალიან ახლობელი ადამიანი იყოს, ან თუმდაც ჩვენი საუკეთესო მეგობარი. ზოგი იცის, რო თავისი ახლობელი ჭორიკანაა, მაგრამ ამას ყურადღებას არ აქცევს. მაგრამ ნოლმალურ ადამიანს ეს არ მოეწონება. იქნებ და შენმა მეგობარმა გიღალატოს და შენზე გაავრცელოს რამე "კარგი" ჭორი. ვინც არ იცის, რომ თავისი ახლობელი ცუდი ადამიანია (ყოველ მხვრივ), მაშინ უბრალოდ უნდა გაიგოს..   წარმატებებს გისურვებთ!

4 comments:

  1. ram gadagawyvetina es posti , etyoba ert karg chorikanas gadaeyare :D:D

    ReplyDelete
  2. ara gogo uubralood im serials vuyurebdii xoo ici Gossip Girl, da ravii momapiiqrdaa :D:D

    ReplyDelete