Pages

Aug 25, 2011

მეც მივდივარ ))

დღეს 25 აგვისტოა, ხვალი უკვე 26 იქნება.. თითქმის მთელი ზაფხული გავიდა.. ყველა სადღაც იყო წასული დასასვენებლად.. ზოგი მთაში ისვენებდა, ზოგი ზღვაზე, ზოგი კი საზღვარგარეთ იყო წასული.. ჩემი დროც მოვიდა..  მე მივდივარ სიონში .. მივდივარ ხვალ.. ვიცი უკვე რა მოხდება ჩვენი დასვენების დროს.. ამ დღეებს სულ სიცილში და გართობაში გავატარებთ.. ვიცი, რომ ძალიან გავერთობი, ამიტომ პოზიტიურ განწყობაზე ვარ.. სიონს ყველა სოფელი და აგარაკი მირჩევნია.. ძალიან მაგარია, ვინც არის ნამყოფი ეს იცის..  ხვალი დილით, რომ  ავდგები პირდაპირ წავალთ. ანი ხო იცით ? ხო და აი მაგასთან ერთად მივდივარ.. მის სახლში უნდა ვიცხოვროთ და იქ უნდა გავერთოდ.. : D წარმოიდგინეთ რა მაგარია 3 დაქალი ერთად რო მიდის დასასვენებლად.. აა, უი, ლიკა სულ დამავიწყდა .. ეგეც მოდის.. წარმომიდგენია რა მაგარი იქნება.. მაგრამ სამწუხაროდ, ამ რამოდენიმე დღის განმაობაში ახალ ფოსტებს ვერ დავდებ.. იმდეი მაქვს გამიგებთ.. შემდეგ როცა ჩამოვლ დავდებ ბევრ სიახლეს , და ბევრ რამეში დაგაინტერესებთ.. მოგიყვებით როგორ გავატარე დრო, და იმედი მაქვს რომ მოგეწონებათ.. ახლა კი უნდა დაგემშვიდობოთ.. ძალიან მიყვარხართ და იმედი მაქვს , რომ ჩემი ბლოგიც ძალიან გიყვართ და სულ ყოველთვის იქნებით მით დაინტერესებულნი ჩემი ფოსტებით..


დროებით.. 

No comments:

Post a Comment