Pages

Jul 20, 2011

Rogoc shegpirdit. =)))

Chemi "shpionajis" shedegi: garet gasuli viyavi sadgac 12 ze, da davakvirdi ras shvreba am dros xalxi, magram umetesoba ra tqma unda mozardebi arian. Am dros garet isini xan pin-pongs tamashoben xan ubralod skamze ase vtqvat gdian da sigarets ewevian. Am dros garet moxucebi ar arian ase rom mozardebi tavisuplad grdznoben tavs da ician rom aravin ertyvis "nolmalurad dajeqi" da ase shemdeg. Marto mozardebi ar arian am dros, qalebic arian da kacebic da sheidzleba erti ori bavshvic. Es siaxle ar aris tqventvis vici, magram me minda chemi azri gamovtqva am saqcielis mimart. Skamze gdoma mec miyvars, magram garet tavs vikaveb, ra droc ar unda iyos. Sigarets ar vewevi, upro swored ver vitan. Da pin-pongis tamashi araperi iseti ar aris, ubralod adamiani ertoba.
Kidev is shevamchnie rom am dros dziritadad ase vtqvat "cudi" bavshvebi arian, romlebic iginebian da ertmanets sheurawyobas ayeneben. Albat arc gagikvirdat. Ise gineba shuadgesac gvesmis. Magram es ar ari mtavari, mtavaria is rom mozardebi am dros upro tavisuplad grdznoben tavs, saxlshic ar echqarebat da tavistvis ertobian.



Shemdegshi sxva temaze gadaval. Marto cud bavshvebze ar davwer. :)
Imedi maq rom shemdegi chemi blogi upro saintereso iqneba.
Karg dges gisurvebt!!!

No comments:

Post a Comment